چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر / / همایش دبیران و رابطین امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی استان همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: سید حسن نصرالله ۳۲ سال به عنوان دبیر حزب الله مشغول مبارزه با منکرات بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، در همایش دبیران و رابطین امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی استان اظهار داشت: در رأس مسائل امر به معروف، امروز امر به معروف مسئولان و اصلاح حاکمیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه تلاش ستاد امر به معروف برای مردمی سازی، یعنی مسیر اصلی خود را به درستی پیدا کرده است، گفت: باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم که اگر کسی گزارشی از تخلفات در ادارات داد، نه تنها اتفاق بدی برای او رخ ندهد، بلکه اگر درست باشد موجب رشد او نیز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه رابطین امر به معروف در دستگاه‌ها، باید با حراست‌ها هماهنگ باشند، ابراز کرد: برای عملکرد بهتر نیازمند استقلال حراست‌ها هستیم.

وی افزود: متاسفانه به علت اینکه برخی از مسئولان قبل از پذیرفتن مسئولیت، با وظایف خود و قوانین آشنا نیستند، شاهد ترک فعل‌هایی هستیم.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه امیدواریم به جایی برسیم که شهروند ما احساس کند اگر در دستگاهی فساد دید و آن را مطرح کرد، کارش گیر نخواهد کرد، یادآور شد: نقد پذیری در بین مسئولان و کارمندان باید نهادینه شود، همه مسئولان خادم مردم هستند.

وی با تأکید بر اینکه در نوع مطالبه‌گری‌ها نیز باید مراقب بود و موجب تحقیر و بردن آبروی طرف مقابل نشود، اظهار کرد: نیازمند آموزش روش‌های درست مطالبه‌گری و امر به معروف در چارچوب اسلام هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: سید حسن نصرالله ۳۲ سال به عنوان دبیر حزب الله مشغول مبارزه با منکرات بود.

وی ادامه داد: انتظار و مطالبه مردم از مسئولان، برخوردهای منطقی و بازدارنده در برابر جنایات رژیم صهیونیستی است و صرفا محکوم کردن در این زمینه کافی نیست.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه حداقل کاری که کشورهای مسلمان می‌توانستند انجام دهند، قطع رابطه اقتصادی با رژیم صهیونیستی بود، خاطرنشان کرد: قطعا حزب‌الله خودش را بازسازی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز لازم است برای حمایت از حزب الله و جبهه مقاومت هر کاری می‌شود، انجام دهیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha